Sfaturi sincere de marketing, de la speakerii Marketing 4 IT. Ce ar trebui să faci?


De câte ori ai fost în situația în care să nu știi de unde să apuci un proiect? Te-ai aflat în momente de impas, în care să nu știi cum să mergi mai departe? Ai avut vreodată nevoie de un sfat care s-a lăsat așteptat? Speakerii ediției precedente a conferinței Marketing 4 IT îți oferă câteva îndemnuri care să te ajute la elaborarea propriilor strategii de Employer Branding sau de Product Marketing.

Dragoș Gheban, Managing Partner Hipo.ro, îți recomandă să iei mereu în calcul metricii și să îți structurezi planurile de Employer Branding în funcție de seturile de date obținute.

Andreea Nicolescu, Senior Communication Advisor Temenos, te îndeamnă să scapi de frica față de opinia candidaților care nu au fost selectați în procesul de recrutare, să păstrezi legătura cu ei, să înveți și să îți adaptezi strategiile create în funcție de feedback-ul opținut de la publicul țintă.

Dan Tănăsescu, Digital Marketing Manager Ubisoft, te provoacă să experimentezi de fiecare dată când dezvolți o strategie de marketing, pentru a descoperi cu ce mesaje empatizează publicul tău țintă.

Sorina Bradea, cofondatoarea RoMarketing, îți sugerează să încerci să afli cât mai multe informații legate de percepția publicului asupra companiei în care activezi, atât la nivel intern, cât și extern, înainte de a-ți construi strategia de Employer Branding.

Marius Vădan, Startup Programs Manager How to Web, te sfătuiește să identifici întâi o nevoie existentă pe piață și doar după o soluție care să rezolve acea problemă atunci când decizi să dezvolți un produs software.

Laura Chiculiță, Chief Marketing Officer eJobs, te sfătuiește să analizezi ce ai dezvoltat până acum, ce faci în prezent și ce vrei să faci în continuare și să investești într-o strategie pe termen lung.

Antonia Onaca, fondatoarea platformei Engager, consideră că este necesară o analiză atentă a nevoilor unei companii înainte de dezvoltarea unei strategii de Employer Branding, deoarece nu tot timpul este oportună o astfel de strategie.

Anca Bundaru, Senior Product Marketing Manager Bitdefender, te îndeamnă să găsești metode prin care să îți cunoști cât mai bine clienții și să nu privești inovația strict din punct de vedere tehnologic.

Laura Birhală, N/A Thinslices, consideră că trebuie să schimbi modul în care percepi acronimul HR, să nu îl mai privești drept Human Resources, ci drept Human Relations.

Mai multe sfaturi de la Dragoș Gheban, Laura Chiculiță, Andreea Nicolescu, Sorina Bradea și Anca Bundaru vei afla în 26 octombrie, la București, la cea de-a treia ediția a Marketing 4 IT. Dacă vrei să discuți direct cu fiecare din ei, rezervă-ți biletul din timp: până în 23 august beneficiezi de bilete la preț START.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *