Ultimele zile de Early Bird. Află despre ce se va discuta la MK4IT București


Perioada concediilor a ajuns la final, așa că e momentul să ne concentrăm pe cea de-a treia ediție a conferinței MK4IT, cea de la București. Începutul noului an universitar nu aduce doar sfârșitul vacanței, ci și al tarifelor tip Early Bird, valabile doar până în 12 septembrie.

Iar dacă tot vine școala și încep să se prezinte cursurile și orarele, am decis că e momentul să îți arătăm care sunt subiectele care vor fi abordate în 26 octombrie la Alexander Ballroom, în cadrul panelurilor și a workshopurilor.

Ce teme de Employer Branding vor fi abordate

Media Solutions Consultant-ul LinkedIn, Laura Gregg, va susține keynote-urile ediției, în care va discuta despre influența marketing-ului digital asupra acțiunilor de Employer Branding.

Laura Chiculiță, Chief Marketing Officer eJobs, îți va dezvălui care sunt strategiile de Employer Branding care pot aduce cele mai bune rezultate.

La rândul său, Dragoș Gheban, Managing Partner Hipo.ro, se va concentra pe utilizarea metricilor în dezvoltarea campaniilor de Employer Branding din zona IT.

De la BestJobs va fi prezentă Andreea Iancu Danciu, Leader for Key Accounts Engagement & Recruitment Innovation, care îți va împărtăși câteva din secretele utilizate de angajatori pentru a atrage candidații doriți.

Un nou venit pe lista speakerilor este Andreia Pătroiu, fondatoarea TalentBrowse.com, care va prezenta ce caută potențialii angajați într-un angajator și ce diferențiază cele mai râvnite companii de restul.

Panelul de Employer Branding va fi completat de câțiva specialiști din companii de IT și agenții. Sorina Bradea, cofondatoarea RoMarketing, va aprofunda bazele Employer Barnding-ului.

Andreea Nicolescu, Senior Communication Advisor Temenos, se va axa pe modul în care pot fi cooptați angajații în promovarea imaginii unei companii.

 

Ce teme de Product Marketing vor fi abordate

În ceea ce privește panelul de Product Marketing, aici vor fi abordate strategiile de promovare a unor produse din pespectiva unor companii internaționale din domeniul IT, a unor start-up-uri sau a unei companii de gaming.

Elisabeta Moraru, Country Business Development Manager Google România, îți va explica modul în care se poate eficientiza utilizarea serviciilor și a instrumentelor Google în marketarea produselor IT.

Anca Bundaru, Senior Product Marketing Manager Bitdefender, va vorbi despre cum se planifică lansarea unui produs la nivel global.

Ioana Mârzac, Social Media Supervisor Samsung, va discuta despre acțiunile Social Media ce pot fi folosite în promovarea produselor IT.

Bogdan Iordache, Managing Director MVP Academy, va explica în detaliu care sunt provocările start-up-urilor legate de penetrarea pieței și consolidarea imaginii.

La rândul său, George Lemnaru, fondatorul Green Horse Gaming, îți va dezvălui particularitățile lansării și promovării produselor din industria de gaming.

Tot din zona start-up-urilor va fi prezent și Tudor Galoș, care, după ce a ocupat funcția de Consumer Marketing Director la Microsoft, și-a deschis propria firmă de consultanță. El va discuta despre marketing-ul de produs în noua eră a comunicării și a confidențialității.

Ultimele zile de Early Bird

Conferința MK4IT, aflată la cea de-a treia ediție, va avea loc în 26 octombrie, la Alexander Ballroom București. Detalii despre speakeri, agendă, paneluri și workshop-uri pot fi găsite pe site-ul evenimentului, www.marketing4it.ro.

Accesul la conferință se face pe bază de bilet. Noi te sfătuim să te grăbești,  mai ai la dispoziție încă câteva zile în care îți poți rezerva locul la tarif tip Early Bird. Acesta este valabil până în data de 12 septembrie, inclusiv. Înscrie-te acum.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *