Studiu: top canale de comunicare pentru Employer Branding și Product Marketing


Am întrebat participanții de la ediția din București a conferinței Marketing 4 IT în ce canale de comunicare ar investi ei pentru Employer Branding și Product Marketing, dacă ar avea un buget de 100.000 euro. Fiecare participant a avut acest buget împărțit în jetoane de 10.000 și 5.000 euro, pe care au trebuit să le introducă în 2 urne. 55 de specialiști în marketing, HR și antreprenori din companii de IT s-au implicat în acest exercițiu.

Employer Branding

După cum se poate observa în infograficul de mai jos, cele mai populare canale de comunicare pentru Product Marketing au fost alese:

  1. Website-ul propriu;
  2. Publicitatea online;
  3. E-mail Marketing-ul.

Cele mai populare canale de comunicare pentru Employer Branding au fost alese:

  1. Website-ul propriu;
  2. Evenimentele la birou;
  3. Sponsorizările de evenimente.

Poți vedea care au fost toate rezultatele în infograficul de mai jos.

Tu în ce canale de comunicare investești cel mai mult pe parcursul unui an?

Ți-ai făcut bugelul și strategia pentru 2018?

MK4IT infografic

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *